Sunday bloody sunday

Hade en kanoonkväll igår! Kvällen började på bion med familjen- Hamilton- Väldigt bra må jag säga. Mycket blod hit och dit var det också. Efter bion stack vi iväg och åt sushi, den där jäkla wasabin alltså.. Trodde min näsa skulle sprängas när jag hade råkat blanda en del av den med det andra, gah. Har tänkt på en grej när det gäller sushi. De som aldrig sushi innan, och inte vet vad wasabi är? Den där lilla klicken av döden kan lika gärna vara avokado, right? Och stoppar in allt i munnen på en gång? Vad händer? Dör man? Kvävs man? Vill och tänker inte prova, och jag hoppas ingen annan heller någonsin gör det.
Men iallafall. Efter sushin stack jag till Roberts med fina Lisa, sen kom det några andra goa vänner man inte träffat på länge, lovely. Plumsade runt i stan efter det, och när jag frös rätt sådär ganska mycket, tog vi taxi hem, och skönt var det.
Idag ska jag träna och skriva lite på ett "projektarbete", det sista jag gör på Sannarpsgymnasiet. Kind of sad. Inte själva arbetet, men att lämna skolan.

Efter träningen står Ove och Wallander högst på listan.
Ha en fin söndag nu, kram!





Kommentarer
tilduzzZzzzZZzz säger:

wasabi är så fruktansvärt jäkla äckligt! mjäääk

2012-02-13 | 20:59:46
Bloggadress: http://tildaeddvardsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback