Finally

Hej på er godingar! Allt bra med er? Med mig är det bra. Ska snart iväg till Hylte med mamma, och sedan frissan runt 2. Ska bli så jäkla skönt! Älskar känslan av nyklippt hår, är glad att jag tycker om att klippa mig, det finns ju dem som aldrig vill klippa sig, och jag förstår dem verkligen! Jag tycker inte om att håret klipps av, men själva känslan att det slitna är borta, DET är skönt!
Ikväll ska jag ta det lugnt med mina älskade föräldrar. Tidigt imorgon ska jag iväg och sjunga, längesen nu, så det är något jag ser fram emot. Drar in till staden efter det för att träna med syrran, känner att det är vad som behövs nu.

Ha en fin måndag, kram.





Kommentarer
fotbollsproffset :D säger:

kram på dig med lillen :*

/din heemliga beundrare hahha :*

2012-02-20 | 21:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback