JC lita spike

Mina favvos har kommit, äntligen.
Började dagen med att gå upp halv 6 för en löprunda. Fortsatte dagen i skolan och kom hem runt halv 5 tiden och nu sitter jag i stugan och mumsar på pistaschnötter och laxsnittar som mami har gjort. Ikväll ska jag ha en riktigt mysig hemmakväll med finaste familjen. Det var längesen sist! Det är ju långhelg nu så vi får se vad dagarna har att erbjuda.
Ha en kanonkväll! Puss♥
.
.
.
Blir snart lite fotografering med Tildaedvard så snart blir det förmodligen en ny header.

Kommentarer
tildaedvard säger:

tjihooooo:D

2012-04-27 | 20:20:23
tilda säger:

svar: den bilden är en inzoomning på en bild jag tog innan Grahnen hann ritat dit sträcket :D

2012-04-28 | 22:06:50
Bloggadress: http://tildaeddvardsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback