skärpning

Ja förlåt, jag SKA skärpa mig! Ska önska mig en kamera så bloggen blir lite roligare.  

Idag stannade jag hemma från skolan. Kom hem från akuten sent inatt. Det är min vad som krånglar, och jag pratade med några läkare som tyckte att jag skulle till akuten (orkade verkligen inte, jag behövde ju plugga matte liksom.....) och kolla så det inte var någon propp, men det var det inte som tur va. Jag har ingen aning om vad jag har gjort, knepigt! Det känns som att allt konstigt händer mig alltså.. Förlamning och hela rubbet. Men ja, vad ska man göra åt det. 

Imorgon är det matteprov som gäller. Undrar hur det kommer gå. Känns inte så värst bra, men det gjorde det inte förra gången heller och då gick det hyffsat iallafall. Ska man råplugga eller bara ta det som det kommer? Jag tror jag gör lite av varje.. Tror inte det blir bättre av att man förstör hjärnan med matte.. Matte,matte,matte,. 


Tilda smsade mig för en stund sen och frågade om jag ville ställa upp på en rolig grej, och vem tackar nej till det!? Tack Tilduz!!:-)

Ha de bäst! PUSS



Fina Lisa och jag!
Har inga bilder på den här datorn, men lovar att fixa det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback