Hos Lisa

Hej på er igen! Sitter hos lisa just nu och tänkte sova här. Fikade efter att jag och Tilda fixat bloggen, riktigt mysigt nu när det är sådant busväder. Efter det drog jag och fisen hem till mig och åt och fixade lite stuffs. Och nu sitter vi här och ska bara ta det lugnt, kanske plugga lite till och med.
Ha en mysig kväll nu, puss!


Hittade den här bilden på mig och Rosa, haha det var ett tag sedan.. Saknar mina små kisseungar. Svartnos, Pärlan, Rosa (två till som jag inte kommer ihåg namnet på, fy skäms!) Och såklart Smulan!


Kommentarer
Mamma säger:

Det var bara 4 kattungar Smulan fick. Det vet ju jag som hjälpte till att förlösa henne:-)

2011-10-21 | 12:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback