Torsdag

Godmorgon på er! Jag tänkte slänga in några bilder på det jag fick med mig hem från Stockholm. Det blev inte så mycket, eftersom vinterjackan kostade ganska mycket, men det var den verkligen värd, jag fullkomligt älskar den! Fick även med mig två nya favoritjeans, samt en stor stickad kofta.

I eftermiddag tar jag bussen in till staden igen för att bland annat träffa min fina saknade Linn. Det blir att man träffas mer sällan nu, men man har ju samtidigt mer att prata om då;-) Ska bli riktigt kul att få träffa henne igen!








Färgen blev konstig på den här bilden. Färgen på bilden ovanför är den som stämmer ;-)


Ser ungefär ut såhär. Byxorna på bilden är från Gina, men de jag köpte är från ZARA. Fick ingen bra bild på dem, men det får ni när jag har dem på mig :-)


Min nya kärlek♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback