måndagsbarn

Sitter för tillfället och skriver en svenskagrej till ett grupparbete som ska redovisas på fredag (troligtvis), och det går väl helt okej. Måste läsa ut min engelskabok till imorgon också, men jag har bara några sidor kvar, så det ska jag hinna med innan det är dags för sängen!
Dagen har varit lång, men ändå helt okej. Det var dock riktigt hemsk att gå upp i morse, när man är van vid att sova så länge man vill. Det är troligtvis det värsta. Men det är ju (bara) fyra dagar kvar till helg.
Har inte mycket plugg i veckan (förutom matte som jag måste plugga i stort sett varenda dag), vilket är riktigt skönt. Man får helt enkelt tid till roliga grejer!

Nu ska jag skriva klart svenskan. PUSS på er!



Jag och min bästa vän, även om han är knäpp ibland, höh.


Kommentarer
maria säger:

Hej saknade snygga emmy!!

jag har frågestund på min blogg:)så kika gärna in o fråga nånting! ihihih Puuuss;*

2011-11-07 | 22:05:32
Bloggadress: http://mariataipaleenmakii.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback