lördag

Saffranslussebullsdegen har precis börjat jäsa, mums. Det måste vara det nästbästa med julen, love it!
Provade mina skor som jag ska få av mamma och pappa i julklapp igår, de var så grymt snygga OCH bekväma! Har även provat klänningen jag ska få av Liam i julklapp, helt gudomlig! Visar er på julafton:-) Anledningen till att jag provat är ifall att de inte skulle passa.

Ikväll ska jag in till staden igen, till Liam och kolla Fast 5 och Blair Witch Project (om Liam nu inte blir alltför rädd). 
Vi hörs! PUSS




Kommentarer
tilda säger:

svar; åååh där har du ju så rätt så! kinesnudlar och bacon <3

2011-12-03 | 17:40:33
Bloggadress: http://tildaeddvardsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback