Ring och earcuff


En bild på tvåfinger-ringen och earcuffskedjan jag beställde!


Hej på er! Hemskt ledsen för dålig uppdatering. Haft så grymt mycket att göra.
Mår faktiskt riktigt bra idag. Börjar komma tillbaka till mitt riktiga jag:-) Blev även ett härligt träningspass idag efter skolan, vilket gör att jag mår ännu bättre! Har varit så förkyld, men nu så är det över, äntligen:-)
Ikväll är det plugg som gäller. Imorgon har jag kemiprov, och på fredag spanskaprov. Ska nog gå bra, förhoppningsvis.. Alltid när man tror att det ska gå bra, så går det skit, och tvärtom. Alltså får jag nog plugga lite till;-)
I helgen ska jag träffa goa människor som jag inte träffat på länge. Ebba och Sofie, bland annat!
  

Nu ska jag duscha. Ha det fint så hörs vi! Puss & kram♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback