lördagskväll

Och här sitter jag. Gjort klart ännu en grej till grupparbetet. Känns skönt att ha det gjort. Min förkylning har blivit mycket bättre, riktigt skönt! Tror det var helt rätt att stanna hemma ikväll. Frågan är vad man ska göra nu. Känner för att stanna uppe hela natten och titta på massa kärleksfilmer. Snipp snapp, dags att skaffa pojkvän. Eller? Okej, det är inte bara att skaffa. Det gäller att man hittar honom först!

Ha en mysig lördagskväll med era pojkar, om ni har då förstås. Jag sitter själv och är grymt avis, så ni vet.
PUSS♥

 


Sen finns det ju kompiskärlek med. Finaste Lisa och jag.


Kommentarer
Petter säger:

Det finns trevlig pojkar på KU, kanske lite i äldsta laget, men i alla fall! Du kanske skulle ta en titt nån gång? ^^

2011-03-21 | 21:14:27
Bloggadress: http://najadus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback