För din skull Josephina

Lovade Jossan att uppdatera min blogg. Har inte haft något att skriva, eller.. Om jag hade skrivit ner alla tankar och känslor hade det tagit flera timmar. Tänker iallafall gå vidare och inte gå och må dåligt över det. Nog om det!
Ikväll ska jag bara ta det lugnt, riktigt skönt! Inget plugg heller. Imorgon fyller jag år.. Skoj:-) Efter skolan ska jag till Bulls med familjen, mysigt! Lär sitta med min nya dator hela kvällen sen.. Haha.
Ni får ha det så bra, puss!

Fina Josephina och jag♥


Kommentarer
josephina säger:

TACK EMMMMYYYY!!!

2011-03-02 | 18:39:05
JONNAAA :D säger:

fan va ni är fina flickor!

yeah, de är bra emmy, just move on!

du klarar dig bättre utan allt de...

ja du fattar...

loveyou<3

2011-03-02 | 22:25:59
Bloggadress: http://jonnnnnnnnnna.blogg.se/
Maria säger:

big love to you <3

2011-03-04 | 06:58:56
Bloggadress: http://maarrebbarre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback