where them boys aaaat

Åh! Så grymt underbart väder! Nu känns det verkligen som sommar, och jag hoppas att det fortsätter så! Dock kan jag inte bada än.. Men jag hoppas på att kunna göra det snart. Skulle vara härligt att få en bra sommar utan några som helst problem, men det låter svårt för min del. Jag vet, jag är väldigt negativ just nu, men det går inte att motså just nu. Det är så typiskt att det ska hända just i maj, precis innan sommarlovet. Jaja, nu ska jag försöka vara lite positiv istället!
Som sagt, underbart väder! Och imorgon är det bal, wohoo. Ska fixa min systers smink (att hon ens vågar), vilket ska bli riktigt roligt. Måste ju göra bra ifrån mig nu när hon ska få fin frisyr och bära en grymt fin klänning.
Nej nu ska jag strax hoppa i säng och sova ut ordentligt. Ha det fint, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback