Hemma

Operationen gick bra. Kom dit vid 1 tiden, bytte om, och satt och väntade ett bra tag på att kirurgen skulle komma, så jag var en aning rastlös om man säger så. Till slut kom det en sjuksköterska och satt i nålen i armen på mig och gav mig lite morfin och massa andra tabletter. Sen fick jag gå tillbaka och sätta mig, och efter en stund kom kirurgen. Fick prata en liten stund om hur det skulle gå till o.s.v. Han var negativ till att börja med, så jag blev väldigt deppig. Sen in i operationssalen, och fick då nån spruta i armen så jag blev heeeelsnurrig, sen kommer jag inte ihåg mer. Vaknade vid halv 6, 6 nån gång, och måste säga att fy fan vad gött jag sov. Dock smakade det plast i hela munnen från rören/sladdarna (?) som varit nere i halsen, blä. Vid 7 tiden fick jag äntligen en liten macka, hade inte ätit på 12 timmar, så det var grymt gott.
Nu sitter jag här hemma och mår faktiskt bra. Sov hyffsat bra inatt, var lite smått orolig för om jag skulle kunna ligga ner. Tog smärtstillande en stund innan jag la mig så det kanske berodde på det, vad vet jag. Nu mår jag iallafall bra och hade tänkt göra lite god frukost och lägga mig i soffan och titta på film.
Ha det bra, puss!


Snygg outfit.. eller?


Kommentarer
karolina säger:

hahahahahhahahaghagha

2011-06-01 | 10:13:44
maria säger:

<3

2011-06-02 | 16:54:02
Bloggadress: http://maarrebbarre.blogg.se/
frida säger:

det va svanskotan huh?

har du ont nu eller nåt så?



mamma tror att jag har nåt fel på svanskotan med, ska gå och kolla det snart!

2011-06-06 | 19:33:43
Bloggadress: http://ffridalarsson.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback