Dance with somebody

Fan vad dålig jag har varit på att blogga.. Men har knappt någon tid över. Jobbar hela tiden känns det som. Men så är det. Lovar att bli bättre! Ska även jobba idag, så blir väl inget midsommarfirande för mig detta året heller. Imon dock, DÅ vill jag göra något, men då är väl alla trötta efter gårdagen;-)
Igår var jag och kollade på fotboll me Pemil, sen Roberts, träffade mina goa kusiner, och sen träffade jag älsklingen lite med. Därefter hem till fyllogänget i stugan. Nej jag skämtar bara, men dom var på topp iallafall;-)

Nu ska jag bege mig. Slänger troligtvis in ett inlägg innan jag drar till jobbet. Kom gärna till hagön om ni inte har något för er!
Ha en grymt bra midsommar, PUSS♥






Kommentarer
sara säger:

SAKNAR DIG!

2011-06-27 | 12:44:47
Bloggadress: http://saranguyen.blogg.se/
sabina säger:

fin blogg! var har du köpt skorna? dom är sjukt snygga

2011-07-03 | 19:18:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback