Bal

Hemma från balen, och shit vad man längtar eller!? Att få bära såna grymt vackra klänningar, bli fixad i håret och få en snygg makeup. Jag fick själv uppdraget att sminka min syster, skoj!
Här är några bilder på fina balpar, dock var det väldigt segt, så hann inte kolla på alla.



Johanna Westberg


Nathalie Larsson och Jonathan Lönnergård


Übervackra syster och David


Finfina Becka!


Fina Johanna Olofsson!


Fina Emma Olofsson!


Supersnygga Josefin Träpja!






Lovely!


Klänningen som jag hade på mig idag.


Min snygga Mulberry väska som syster min köpte till mig när hon var iväg!


Snart dags för Slumdog Millionaire, wiho!
Ha en mysig söndagskväll, puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback