Söndag

Hej! Förlåt att jag inte har bloggat, men jag har faktiskt inte hunnit. Igår vaknade jag upp hos älskling, vid 11 blev jag hämtad av mami, och vid halv 12, 12 var det dags för en härlig båttur med familjen och David. Dök från båten och badade i massor, riktigt härligt! Det är verkligen det härligaste som finns! Dock så blev det ingen lång stund för min del, eftersom jag började jobba vid 2. Jobbade till 10, åkte hem och ja, sov. Började halv 8 idag, och jobbade till 5, långt pass. Men nu är jag äntligen hemma igen, och väntar på lite god fruktsallad som min syster håller på med.
Tänkte visa en bild på klänningen jag köpte i förrgår när jag var i staden med Ebba:


Riktigt snygg till converse!



Ha det fint, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback