So you think you can dance

Morning! Idag ä det söndag, 31:a juli, och imorgon är det första augusti (♥). Om lite mer än 2 veckor börjar skolan, ganska sjukt ändå. Känns verkligen som no sommarlov. Men jag måste ändå säga att jag är grymt glad att jag fick sommarjobb, så att jag har pengar sen när jag börjar skolan.
På torsdag är det Rix Fm, och jag ser fram emot det. Inte själva Rix Fm, utan att jag ska umgås med fantastiska vänner. Har inte gjort mycket mer i sommar än att jobba, så det ska bli riktigt roligt verkligen.

Nu ska jag titta på Top model England. Ha det bra, puss!





Haha mmmm, det är så det går till.

Kommentarer
Linnéa Lindh säger:

Hahaha, vår fina chokladpiiiiiiiip...

2011-08-03 | 22:28:31
Bloggadress: http://linnealindh.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback