ouch..

.. mina fötter. Har gått i converse hela dagen, och jag kan inte säga mer än att fötterna mår SKIT efter det.
Anyway. Idag jobbade jag till 2, därefter hem och sen iväg och fika med Emmis, myspys! Efter sisådär en timme tog hon bussen, så då stack jag till Friskis och inskaffade mig ett årskort. Bra Emmy, nu gäller det bara att du går dit och tränar också. Gick hela vägen hem till lägenheten, och ja, det är faktiskt en bit, OCH så hade jag converse, så jag bestämde mig för att handlade lite gottigottgott på Willy's, jag menar det är ju faktiskt fotboll ikväll, PLUS att jag är ledig nu i en dag:-)
Nu ska jag hoppa in i duschen, så ni får ha det så bra! PUSS♥



Gårdagens jobboutfit, hann inte ta en dagens imorse.

Kommentarer
maria säger:

Så obeskrivligt vacker...!<3

2011-07-18 | 01:18:32
Bloggadress: http://maarrebbarre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback