Hold my hand

Hej på er! Asså fan vad deppig man blir av det svenska vädret.. Och imon var en dag på Tylösand med Ebbis bokad, men nu visar det dåligt väder. Så trött man blir på det! Men vi får hitta på något annat roligt istället:-)

Idag jobbade jag till 2, efter det träffade jag min efterlängtade Jossan, mysigt! Gick runt på stan, åt och fikade. Efter det träffade jag L en liten stund.

Men nu ska jag titta på American Pie 2 som går på 6:an. Ha det fint, puss!



Dagens outfit. Bilden är tagen sisådär kvart över 7 på morgonen, det är därför jag ser trött ut;-)

Kommentarer
sara säger:

waaaah!!! du är VACKER!!

2011-07-08 | 11:29:09
Bloggadress: http://saranguyen.blogg.se/
m säger:

hej, vad jobbar du som?:)

2011-07-10 | 09:21:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback