sex love control vanity

Jaha, då var det tisdag, och ingen skola för mig idag heller. Ärligt talat går jag hellre till skolan än att ligga hemma hela dagarna, för man missar så grymt mycket, och det gäller att hänga i nu sista terminen. Fick veta att vi har nationella i svenska v 6.. Oh my. Det är bara att göra så gott man kan helt enkelt. Vet redan att jag kommer få hjärnsläpp och så slutar det med att jag lämnar in det med ett stort kryss över hela pappret. Nej, det får vi väl hoppas att det går bättre än så. Eftersom det troligtvis blir lite ändringar nu i mitt gymnasieval så känner jag att jag inte har lika stor press på mig. Tror att det kan vara en anledning till att jag bara velat skita i allt, bara gå och lägga mig och dö, typ. Hehe. Just nu känns det som att jag kommer sänka mig i alla ämnen, typ.. Jag måste skärpa mig. Kommer nog dock sänka mig i idrott, eftersom jag kommer faila på orienteringsprovet som jag ska göra i vår. (Kunde inte vara med i höstas pga sjukdom). Nu har jag ingen och springa med heller.. Vad jag vet. Hade känts bättre att veta att man har folk runt omkring sig i skogen, så man inte är själv. Jag kommer springa vilse, jag lovar!
Guh, jag har så grymt mycket tankar om allt som handlar om skolan.. Inte klokt. Får sluta vara så grymt nojjig, så kanske det blir bättre. En annan sak jag tänkt på är att jag alltid ger upp (inte med riktigt allt). Men det kan bero på att jag inte heller har några speciella talanger. Inga alls faktiskt. Jag menar, det är ju lättare för dom som har något/flera saker dom är bra på. På så sätt tror jag också man får bättre självförtroende. Jag skulle vilja hitta något annorlunda, något som skulle passa bra för mig, som jag skulle vara bra på. Något galet, helt enkelt.
Men jag är fortfarande ung och har flera olika möjligheter framför mig. Sen kan man även ha drömmar, som man kan kämpa för. Men just nu vill jag bara leva livet, och göra det som faller mig in helt enkelt.






Kommentarer
Petter säger:

Åjo, några talanger har du väl? Du sjunger fantastiskt. Är en av de människorna jag vet om som klär sig bäst. Du är ofta glad. (Fast det kanske är mer en egenskap än en talang.) Och tar du dig tid att komma till KU ett par gånger i vår ska jag nog kunna hitta på en sju åtta stycken talanger till.^^

2011-01-19 | 11:04:23
Bloggadress: http://najadus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback