It hurts so bad, and I can't take it any longer.

Förlåt för dålig uppdatering, men har som sagt inte haft någon dator. Just nu sitter jag med pappas dator med iphone-högtalaren inkopplad, och hoppas på att få tillbaka den andra datorn så fort som möjligt.
Helgen har väl inte varit så värst händelserik. Igår var jag först på 96:ornas konfirmandläsning, i cirkus 3 timmar. Några timmar senare åkte jag iväg till Hylte, kollade handboll och lite smått. Runt halv 10 åkte jag till fina Jossan (som fick mig att blogga nu) och sov där. Något som borde göras oftare! 
Så fort jag är klar med bloggandet, samt bloggläsandet, så ska jag hoppa in i duschen, därefter handboll, och laga mat. 
Får bli en bild från fb, i och med att jag inte har några bilder på papis dator. 
Ha det fint, och missa fan inte handbollen!! 
XO


Bild från i somras! 

Kommentarer
josssan hihih säger:

ÄLSKAR DIG BÄSTA!<3

2011-01-23 | 19:22:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback