Back from the gym

Gokväll på er!
Kom hem från gymmet för cirkus en halvtimme sedan, och har nu ätit och sådär, och ska strax hoppa in i duschen. Efter duschen ska jag bädda ner mig i soffan och titta på film. Har inte sovit bra de senaste dagarna, så är sjukt trött, och förkylningen blir värre när jag inte får tillräckligt med sömn, så ska lägga mig i tid idag.. Försöka iallafall. Det sägs ju att det inte är alls bra att träna när man är förkyld, men ärligt talat mår jag bättre av att hålla igång kroppen, tillsammans med mycket sömn och bra mat.
Imorgon är det underbara fredag!! Grymt skönt. Sovmorgonen är det bästa med helgen, hihi. Vet inte riktigt hur planerna ser ut ännu, eller jo, ut och äta + bio på lördag, sen får jag se.
Nu ska jag iallafall hoppa in i duschen! Ha det fint, puss♥

 


(Inte det gym jag tränar på)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback