Lista

Nu är det inte så många dagar kvar till min födelsedag, woho! Förra året längtade jag inte till min födelsedag överhuvudtaget, men detta året. Shit, helt sjukt! Iallafall, grejer jag önskar, eller rättare sagt behöver (inte bara av päronen):

- mini pc (ska köpa på fredag) Får troligtvis en mac av min kusin med, som hon inte använder. Hur grymt som helst! Den ska jag ha till att skriva arbeten och sånt på. Hur snäll kusin har man!?

- jumpsuit (USA)

- träningskläder

- gymkort (köper till sommaren)

- pengar

Pengar är något jag verkligen behöver. Ska åka till Väla efter att jag fyllt år, så jag kan ladda upp vår- och sommargarderoben. Sen behöver jag för hela sommaren också. wha.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback