onsdag

Idag väcktes jag av alarmet runt halv 9 för att dra ut en sväng på stan med älskling. Hittade en del nödvändiga grejer, och sånt känns alltid bra efteråt när man köpt det. Blev bland annat en jättesöt tunika med tights till söta Izabella som fyller år på fredag, och ska firas på söndag=) När vi kände oss klara i staden gick vi till Ulrika (Liams syster) och Izabella (Liams systers barn), helt bedårande tjej!
Nu hade jag tänkt gå ut och gå en sväng, men jag har blivit så krasslig i halsen och har faktiskt fortfarande ont i låret sen jag "ramlade" i trappan, förbannat ont gjorde det. Det måste betyda att jag får stanna hemma och gosa ner mig i soffan och titta på någon bra film, hoho.
Ha en bra kväll! Kram=)




Be true to who you are


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback