Skola

Hej på er! Som sagt, skolan började i onsdags. Kom dit vid halv 9 och var grymt spänd. Som tur va skulle en från Örna gå i min klass, så jag var inte helt ensam iallafall. Träffade vår mentor, eller ja, mentorer, och de var helsjyssta! Därefter gick vi runt i skolan en hel del. Kändes som en labyrint, men jag tror man lär sig så småningom. Efter skolan stack jag först hem till Sofie och Malin, deras lägenhet är awesome! Därefter stack vi alla 3 till Tilda, och sedan vidare in till staden för att fika på Robert's. Efter någon timme eller sådär så stack vi hem till mig en stund och bara pratade. Go dag!

Idag började jag kl 10 och slutade vid halv 2. Stack in till staden och köpte lite skolstuffs, var med Liam, och nu sitter jag här och ska strax äta.
Imorgon börjar jag halv 9. Kick-off dag. Vet inte riktigt vad vi ska göra, men jag tror att vi ska gå en hel del, för det står på pappret att vi avslutar vid Västra Stranden, alltså väldigt långt bort. Skulle egentligen sluta vid 16.45 imon, men vi får sluta kl 14, skönt!

Nu ska jag äta, puss på er!




Gamla goa tider!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback