RH

"Vi stjäl inte, vi lånar bara av de som har råd". Haha, älskar repliken. Och ja, en del av er kanske kan gissa vilken film det är jag tittar på. Robin Hood förstås.
Idag har jag jobbat, och efter det stack jag till stranden och tog ett dopp, därefter iväg till gymmet, vilket var grymt längesen pga min jäkla förkylning. Ikväll hade jag bara tänkt ta det lugnt och titta på film, mys!

Imon är det dags för Rix, vilket innebär att jag ska få träffa mina underbara vänner! Hoppas att alla ni andra får en bra kväll, för det ska jag ha!


Måste bara säga en grej om bananer, (köpte en innan på gymmet), de ska inte vara RAKA, de ska vara BÖJDA! Tål inte raka bananer...


PUSS♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback