ouhauheh

Anledningen till att jag bloggar sällan nu för tiden är för att mitt internet är huur segt som helst. Det tar ÅR att lägga upp en bild.

Men.. Jag har inte haft så mycket för mig de senaste dagarna. Igår var det bara filmmys med Karro och David. "Unknown", med han i "Taken" som huvudroll, grymt bra!

Idag har jag varit i skolan. Skulle egentligen börja 08.10, men så stod det på internet att dansen var inställd, men sen när jag kom till skolan var det en som sa att hon varit på dansen och att den inte var inställd, man ba whataa? Iallafall.. Jag började kl 11.05 (huuur gött som helst!) med samhällskunskap, därefter mat, sen franska för första gången i mitt liv, roligt var det iallafall. Je m'appelle Emmy. Ja det var nog det ända jag kommer ihåg 8-) Sista lektionen bestod av matte i TVÅ timmar, men det var faktiskt inte så jobbigt som jag hade föreställt mig som tur va! Slutade runt 4, sen hem och plugga matte. Känner att det är det ämnet jag verkligen kommer ha svårt för, USCH:-( Men jag tycker samtidigt det är ett ganska roligt ämne, och vill vara bra på det. (Eller ja, vem vill inte det så man slipper tänka så mycket).

Nej nu ska jag sluta babbla så mycket. Men måste bara säga en sista grej. Imorgon börjar jag 09.40 och slutar 12.10! Fattar ni!? Så gryymt underbart!

Ha de bra! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback