hej hopp

En av anledningarna till att jag gillar att komma hem till Håknaryd är för att här finns det en SNABB dator med SNABBT internet. Och träffa päronen och misarna naturligtvis. Det känns som att jag inte varit hemma här på evigheter.
Spenderade gårdagen/kvällen hos knäpplot, och tog bussen runt 10.50 idag. Senare ikväll ska jag till Unnaryd med Lisa, sedan in till staden igen.
Imorgon är det skola, igen. Helgen går verkligen alldeles för snabbt! Men börjar dagen med dans, skoj! Och avslutar dagen med två timmars matte, inte lika roligt. Har prov vecka 37, kommer gå ganska sådär dåligt.

Nu ska jag passa på att läsa bloggar medan jag har en SNABB dator med SNABBT internet.
Ha det fint så hörs vi! PUSS





Bild från skolavslutningen, den första bilden jag hittade på den här datorn. SAKNAR allt och alla!
MEN, måste ändå säga att klassen jag kom i nu på gymnasiet är helt galet underbara, ett riktigt skönt gäng! Kärlek till er!♥

Kommentarer
tilda säger:

AHAHAH VÅRAN ÄLSKADE KJELL :D STEFFE! nae, nae de va inte Steffe..

2011-08-28 | 19:50:53
Bloggadress: http://tildaeddvardsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback