bad romance

Godmorgon på er! Är uppe tidigt idag, kunde inte sova. Antar att det är lika bra att vänja sig vid att gå upp tidigt för imorgon börjar skolan. Har ett sådär schema. Fredagarna SUGER, men så är det. Hoppas att det betyder att man får softare dagar i 2:an och 3:an :-)
Igår fick jag upp mina kläder i garderoben. Har lite kvar som jag ska fixa lite senare. Känns bra!
Igårkväll när jag la mig i sängen så tänkte jag att shit, det här är mitt nya hem. Även om vi haft lägenheten ett tag så har jag aldrig tänkt eller känt det på samma sätt som nu. Men jag känner att jag verkligen kommer att trivas! Det känns bra att kunna stå på egna ben, för jag känner att jag behöver det.
Men nu ska jag fixa det sista, hoppas på att David flyttar sina grejer nu så jag kan fixa ALLT idag.
Ha det fint så hörs vi! Wish me luck for tomorrow!
PUSS




Hyffsat gammal bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback