Fotboll

Tja! Fan, jag hatar att vara förkyld! Förstör verkligen allt! Allt händer verkligen nu, blä. 
Anyway. Vid halv 7 ska jag iväg på fotboll, sen hem och sova typ. Så ser väl min kväll ut ungefär.
Imon är det nationella igen. Kommer säkert gå åt skogen det med. Ska nationella ens ha så stor betydelse för betygen? En del säger att det inte har någon betydelse alls, men andra säger att det har lika stor betydelse som allt annat man gör. Som nationella i kemi, vad är det liksom? Är det meningen att man ska kunna en hel kemibok utantill, eller?
På tal om kemi, kemiprovet gick kanon! GREAT.
Nu måste jag snyta mig, så vi hörs imorgon om inte senare ikväll. Puss och kram♥












 






Såhär kul har man med iphone. He-he


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback