Förlåt förlåt förlåt..

.. För dålig uppdatering. Har varit lite snurrigt i huvudet de senaste dagarna. Men nu är jag tillbaka igen!
Veckan har gått supersnabbt, greaaat. Imorgon är det fredag, därefter helg och PÅSKLOV. Hur underbart?!
Tyvärr lär det bli en del plugg, men det ska jag nog klara av. Bara två månader kvar nu, helt sjukt vad snabbt tiden har gått.
Nej, nu måste jag hoppa in i duschen, "Du är vad du äter" börjar ju om 5 minuter! Herregud det hinner jag ju aldrig. Åh!! Ha det!










Får duscha när det är paus.. fan med!


Kommentarer
Petter säger:

Ta det lugnt, Emmy! Man kan halka i duschen om stressar på det viset! ^^

2011-04-15 | 15:10:33
Bloggadress: http://najadus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback