Hey I'm back!

Internet funkar igen, yey! Men det har inte hänt så mycket den korta stunden som jag var borta;-) Skolan har varit som vanligt. Mer och mer läxor, och just nu ett stort grupparbete. Som ni vet så är det snart val, så det är självklart det vi jobbar med. Om man får välja grupperna själva så funkar det faktiskt.

Nu har jag precis varit hos kära mormor och klippt gräset. Ärligt talat så gör jag det för att jag tycker det är roligt att köra åkgräsklippare, hehe. Kom på att vi har läxa i spanskan till imorgon, och som vanligt har jag glömt boken i skolan. Det är inte så mycket som tur är, så det kan jag plugga in imorgon direkt när jag kommer till skolan. Efter skolan ska jag till gymmet med Jossan (vad jag vet), härligt! Sen vet jag inte riktigt.. Får se! Nu ska jag iallafall läsa alla bloggar som jag inte har kunnat läsa på några dagar, känns, hemskt rent ut sagt. Vi hörs imorgon darlings! xo

Ni får dagens outfit x3


VARNING FÖR SUDDIG BILD!!

Vanlig svart långärmad tröja- HM,  Baggyjeans- Gina tricot,  Converse- DNA  -Keep it simple;-)




Svarta jeanstights- Vero Moda,  "Linne"- SODA,  Lång kavaj- HM (Göteborg),  Halsduk- Vero Moda,  Svart keps- HM,  Turkos fjäder- Glitter



Svart kjol- Cubus,  Paljettskärp- (?),  Mönstrat linne- Vero Moda,  Svart stickad kofta- Gina tricot


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback