FREDAG HELA VECKAN

Hej svejs i lingonskogen. Internet är fortfarande lite segt, men det funkar, och det är huvudsaken. Skoldagen idag var riktigt bra. Det blev ingen svenska sista lektionen, så vi fick sluta vid halv 2. Direkt efter stack jag och Jossan till gymmet, härligt! Fick bli lite Ben n' Jerry's på hemvägen också, mums. Får se om jag ska till Sanne och kolla fotboll ikväll. Är helt slut och känner att hostan börjar bli bättre, så om jag tar det lugnt försvinner den förhoppningsvis. Imorgon är det party!! och nu ska jag äta smörgåstårta som mamma har gjort, gottigottgott. Hörs senare, om jag kommer ifrån OC ett tag=)

Dagens outfit


Svarta jeanstights (repris),  oliv/militärgrön skjorta/blus- Vero Moda,  Leopardörhängen som inte syns,  Boots (repris)


Kommentarer
Sanne. säger:

snygging emmy!<3

2010-09-04 | 12:25:34
Bloggadress: http://sannerumpunen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback