5:e september

Hallå! Förlåt att det inte blev något inlägg igår, tiden bara sprang iväg och hann inte sitta vid datorn. Åkte till Lisa vid 4 tiden igår. Fixade oss och sedan kom Anna och körde oss till Putte, där det var förfest. Vid 8 började vi röra oss mot Olivia. Hade riktigt kul igår. Mycket folk också, det gillas! Var hemma vid kvart över 2 ungefär, och eftersom jag inte hade någon tid att passa idag så fick jag sova ut, skönt! Snart ska jag nog klippa gräset, här hemma denna gången. Men innan det ska jag läsa bloggar. Vi hörs, xo=)


Jag och mina fina flickor igår!


Kommentarer
Sanne. säger:

DU ÄR SNYGG!<3

2010-09-05 | 17:23:20
Bloggadress: http://sannerumpunen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback