You see right thru me

How do you do that shit?

Morning folks.
Då var det söndag igen. I ett tidigare inlägg sa jag att jag inte tyckte om söndagar, och nej det gör jag för det mesta inte, men då kom jag på att mitt favoritprogram går på söndagar, så jag måste nog ta tillbaka det;-)
Skulle egentligen iväg och kolla på match idag, men hinner verkligen inte det. Jag vet ju att jag måste göra allt för att komma in på linjen jag vill in på, därför är det plugg som gäller idag. Är inte den som vill sitta med näsan i böckerna, men just nu är det vad som krävs. Jag vet att jag kämpar på så gott jag kan för att lyckas, och om jag inte lyckas, då vet jag iallafall att jag har gjort allt jag kan.

Har troligtvis en ganska soft vecka nu, härligt! Nästa helg är det fullt upp. På söndag är det kröning också, skoj=)
Tycker faktiskt det är roligt att bara få vara med=) Så nästa söndag lär bli en rolig söndag, eftersom vi ska bl.a äta i forum och bli sminkade och såntdär!

Åh vad jag längtar efter mitt snygga örhänge!! Och självklart klänningen också, men den kommer i mitten av december, så jag behöver inte börja längta riktigt än!
Ha en braaa söndag, XO!

/e♥


London♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback