LÖRDAG

Godmorgon på er! Jaa.. Lördag idag. Kommer bli en bra dag tror jag. Men lovet är slut snart, fy det gillar vi inte:(
Sedan väntar ytterligare några veckor tills vi har jullov, vilket jag längtar riktigt mycket till eftersom det lär bli ett riktigt bra lov. Åker upp till Stockholm med ett litet gäng i januari, och då ska jag passa på att träffa underbara kusin Frida! Tråkigt att mina kusiner bor så långt ifrån mig.. och nu flyttar den ena till Malmö också, surt:( Har en kvar i Halmstad, och jag hoppas han stannar. Fast det är ju aldrig fel att "resa" runt lite heller;)

Anyway, Lisa kommer hit någon gång ikväll, sen ska vi iväg med ett litet gäng!
Ha en toppen lördag, och tänk på att lovet snart är slut så se till att ha riktigt roligt ikväll! Puss♥


 Bjuder på en go låt:


Kommentarer
tilda säger:

svar: som fan :))))

2010-11-06 | 17:21:26
Bloggadress: http://tildaeddvardsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback