freaky like me



Tjaa! Jaha ja, hade som sagt matteprov idag, failade på det ja.. Däremot mvg på hemkunskapsprovet! Härligt.
Är så fruktansvärt nervös över den linjen som jag vill komma in på, att jag inte kommer in. Gör jag inte det vet jag inte vad jag gör.. Fy.
Imorgon, torsdag, lång dag typ. Får troligtvis tillbaka kemiprovet då med! Är alltid så nervös när man sitter där och väntar på att få tillbaka ett prov, speciellt om det är så att man måste få ett visst betyg.
Anyway.. Inte mer om det.
Nu ska jag pysa, puss och kraam!

/e♥


Kommentarer
Anonym säger:

vad ska du gå för linje då?:)

2010-11-17 | 17:38:00
Linda säger:

Svar: Frakten går på 20 :-



=)

2010-11-17 | 18:44:27
Bloggadress: http://lindaeriksson84.blogg.se/
camila säger:

Hej! Anledningen till att jag säljer den är att jag har gått upp i vikt och känner mig inte bekväm nog för att använda den! Jag har använt den en gång och då öppen och den är inte kall, den har ju ull i och tjockt skinnlager vilket gör att värmen hålls bra! Jag vet inte vad jag ska jämföra med, för att se om den är för liten eller för stor, så det är svårt att säga, men jag tror att den är en normal storlek S iallafall. En annan anledning till varför jag vill sälja den är för att jag verkligen gjorde allt för att få den här jackan, för jag tycker den är så fin, och att ha den hängandes i garderoben gör mig inte så glad. Frakten kommer jag betala! :)

Mvh Camila

2010-11-17 | 20:54:36
Bloggadress: http://saljeshar.blogg.se/
Astrid! säger:

Klaart du kommer in darl! Du och jag kmr blii väärsta London brudarna jue! ;)<3

2010-11-18 | 17:00:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback