-

Inte alltid så enkelt att komma på en bra rubrik, men denna blev riktigt bra! He.
Dagen har som vanligt varit som vilken dag som helst. Imorgon är det torsdag, sen är det fredag!!!
Kemiprov imorgon också.. och inlämning på fredag.. Ja så ser en vanlig skoldag ut. Alla sa att 8:an är värre än 9:an, men jag är inte så säker på att jag kan hålla med om det alltså. Kanske på grund av att pressen är mycket större nu, och man blir stressad. Kan vara så, vad vet jag!

Om en vecka börjar afron igen, great! Låter kanske tråkigt, men det är hur jäkla kul som helst!
Nu ska jag ta och skriva lite på min inlämningsuppgift, och kanske ta och plugga lite kemi ändå.
Vi hörs, puss!

/e♥

 


Såhär brukar vi se ut. Nästan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback