2010

Här kommer lite bilder från 2010. Skippar de tråkiga månaderna, (har inte många bilder från dom) så går direkt in på maj månad!


Skolavslutning. Jag och fina Lisa på bild!



Roger, Karro och jag i Stockholm.


Sjöng dagen därpå, tillsammans med Stoffe på gitarr.


Mami och Papi.


Blev sjuk. Förlamning bl.a.


Åkte båt och njöt av att äntligen få komma hem från sjukhuset.




Njöt av den sista tiden av lovet med mina fina vänner. Många fler än de som är på bild, är dålig på att ta kort, så har inte alls många. Men ni vet vilka ni är!


Började skolan, vilket jag tror ingen tyckte var speciellt roligt.

Det blev höst, och jag valdes som luciakandidat i min goa klass!

 




Fick en överraskningsresa till London av min kära familj♥



Det blev luciakröning, och fina Linn blev lucia!

Jag och goa Viktor!

 


Julbollen och avslutning.

Det blev julafton. Karro, Mami och jag på bild. Jag vet inte varför jag och mami ska fula oss så men iallafall:-D
Nu är det snart 2011, så jag vill passa på att önska er ett GOTT NYTT ÅR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback