Släktträff

Heeeey. Jaha, 26 december idag, vilket betyder att jag äntligen ska få träffa de andra små gullungarna (redan träffat Lily), samt mina fina kusiner osv. Är fortfarande grymt förkyld, eller ja, hostig mest, så lär inte kunna leka med dom så mycket idag:-( Vill ju inte precis smitta dom heller..

I veckan ska jag bara se till att bli frisk, eftersom det är nyår på fredag. Är redan taggad, trots att jag inte riktigt vet vart jag ska än, hehe.
Åker troligtvis till stan och shoppar med Lisa någon dag i denna veckan. Måste ju hitta nyårsoutfit! 

Anyway. Nu ska jag torka håret och så småningom börja göra mig iordning. Ha det fint! Puss♥ 
 

Mina favoriter♥


Kommentarer
Frida säger:

Hi hi... Du kom visst inte undan =) Ungarna älskar ju att leka med sin Emmy! Ses om en dryg vecka!! KRAM

2010-12-27 | 11:45:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback