morning

Gårdagen var skoj! Hade dock kunnat ha roligare om jag var pigg och kry, men så är det.

Var nära på att gå upp vid 8 idag, eftersom Karro och katterna skulle ut o in i mitt rum hela tiden. Men fick bli några timmar till, skönt. Är fortfarande grymt förkyld och hostar som en jag vet inte vad. Har fått något konstigt nu i höst/vinter, jag hostar tills jag verkligen spyr, och förra gången jag hade den besvärliga hostan var jag inte förkyld överhuvudtaget, men något var det. Mitt immunförsvar är dock väldigt dåligt från i somras, så det är väl därför. Så fick köpa nya fisktabletter igen. Dom luktar så grymt äckligt!! Nog om det.
Idag ska jag bara ligga och chilla och dricka te i mängder. Kanske borde äta något också. Har varit dålig på det.
Ha det fint! XO

Stockholm snaaart!! Måste verkligen bli frisk, annars jäklar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback