I see your true colours

Morniing. Har sovit riktigt bra inatt, förkylningen börjar gå åt rätt håll! Yihoooo:-D
Man kanske ska ta och titta på SATC 2 en gång till? Tittade på den 2 gånger samma dag när jag fått den, den är så sjukt bra! Eller kanske Inception? Den är också grymt bra, trots att den är väldigt svår att förstå. Hmm...
Imorgon ska jag iallafall in till staden, förhoppningsvis hitta en nyårsoutift, och boka en klipp- och färgning.
Och nu kommer det svåra.. HUR ska jag färga/slinga? En aning blondare, eller mörkare? Åh.. Tror nog det får bli ljusa slingor, känner mig mest hemma i det! + att till sommaren lär det inte bli så bra på mig om jag färgar det mörkare? Tjaa.. Vi får väl se.

Nu ska jag iallafall titta på film, så ha det bra i kylan!
XO
/e



Saknar min lilla Ebbis♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback