hemma från magie

Nu är jag "kvällsfixad" efter en skön kväll hos Magie. Lagade mat, eller ja, jag skar gurka... Hehe.
Fick även veta en suuuperskoj grej som jag troligtvis ska göra med två kompisar nån gång i januari, wiho!
Funderar på att sova snart, men jag har ingen lust alls. Har lust att spela FIFA, eller Scooby Doo kanske.
Snart är det julafton!! Herregudarnes så fort tiden går! Ska köpa mina julklappar själv detta året, eller några iallafall.

Imorgon ska jag bara skriva på min jäkla svenskauppsats hela dagen, för jag har inte kommit någon vart med den.. Uä.
Nu ska jag.. Ja vi får se.
Ha en fortsatt trevlig natt. Puss!

Går inte förklara hur mycket jag längtar till sommaren. Ska leva livet, verkligen.


Kommentarer
Sanne. säger:

så jääääkla kul! :D älskar dig otroligt mycket <3

2010-12-19 | 15:42:07
Bloggadress: http://sannerumpunen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback