gossip girl och beck

Fy sjutton vad jag längtar till jullovet. Ska bli så skönt att slippa skolan. Inte kompisarna såklart, men allt annat.
Vårterminen lär bli ett helvete, eftersom dom bygger om alla salarna. Blöä!
Idag har jag i stort sett gjort klart mitt historiaarbete, skönt. Nu är det bara resten av alla prov som återstår.. Hrm!! Men den här veckan, är den sista jobbiga innan jullovet, sen är det massa andra grejer som händer, trippelbollen och julbollen bland annat! På torsdag ska jag även döma 8:ornas trippelboll med Tilda, great!
Om cirkus en timma är det GOSSIP GIRL. Världens bästa program, enligt mig. Om cirkus tre timmar är det Beck- det tysta skriket, en av de bästa beck-filmerna enligt mig. Så ja, en bra tvkväll för mig helt enkelt:-)
Nu ska jag äta kvällsmat, ha det!

/e♥








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback