ÅÅÅÅH

Fy usch och blä säger jag bara. Dåligt resultat på historiauppsatsen, och så gick det sk*tdåligt på svenskaprovet. Ett av de sämsta proven jag gjort.. Vet att jag har sänkt mig i nåt ämne, men har höjt mig i andra, så det blir +-0. Tycker det är grymt orättvist att vi ska få byta lärare hela tiden som bara sätter betyg som den själv vill. Hade man haft kvar samma lärare som känner en, så hade man haft kvar samma betyg. Så sjukt dåligt, men vad ska man göra liksom..
Nej fy för sånt. Men imorgon är det dags för efterlängtade trippelbollen! Yihoooo
Snart kommer mormor med nybakta kolakakor, muuuums!!

Hade!
/e


Jag och goa Viktor!

Kommentarer
Elin säger:

Hej!

Pga flytt har jag rensat garderoben till mycket bra priser, bl.a. massa skor och klänningar till jul och nyår fester hittas här.

Besök gärna vid intresse. Mvh,Elin.

2010-12-15 | 22:45:45
Bloggadress: http://buyitnoworlater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback