Tatuerad torso

Nu har jag packat upp alla väskor, lagt in alla kläder i garderoben, städat, duschat och fixat lite andra småsaker, och ska snart sätta mig i soffan och kolla på "Tatuerad torso" på 5:an. Älskar när det går såna spännande filmer på söndagkvällar! Fast jag vet ju inte riktigt om den är spännande eftersom jag aldrig har sett den, men jag hoppas det, hihi. Imorgon är det som sagt dags för skola igen. Hade varit kul om det var 1:an på gymnasiet jag skulle börja, men nu är det sista året på högstadiet, och känns inte lika roligt om man säger så. Men som alla säger, det är bara att kämpa på sista året! Nej, nu är klockan nio, så nu ska jag skriva klart det här inlägget. Vi hörs imorgon, puss!=)


Det får bli en bild på mig och Tilda hjärtat från i sommar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback