I'm back

Hallå igen! Hann inte blogga igår.. Stack på fotbollsmatch direkt när jag kom hem. Tyvärr blev det ingen vinst, men det var mot det bästa laget, så det var bra ändå. Om man inte hade haft en domare som dömmer bort 3 offside mål så hade det blivit mer rättvist. Det blir väl att man alltid skyller på domaren när man förlorar, men igår var det verkligen inte rättvist. Men ja så är det ibland. Mitt lag spelade ändå hur bra som helst. Vill att provsvaren ska komma NU så jag får veta om jag får spela eller inte. Iallafall.. Sitter i bussen påväg till skolan. Efter skolan ska jag fixa års"kort" på goliat så jag kan börja gymma i Hylte istället. OCH dagens outfit får ni när jag kommer hem:-) puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback