Gekååås

Morning everybody!
Idag blir det äntligen Ullared! Men tyvärr finns det en nackdel med Ullared.. Pengarna bara flyger iväg på småsaker som man kanske egentligen inte ens behöver, typiskt mig. Men idag ska jag bara köpa det jag verkligen behöver, försöka iallafall, hehe.
Igår åkte jag och Jossan till hylte och käkade pizza, det har inte blivit många gånger i sommar, så det var riktigt gott. Var hemma vid halv 9, kände att jag behövde komma både hem och i säng i tid, eftersom det inte blev många timmar förra natten. Ikväll sticker jag in till stan igen, med Mathilda, Amanda och Jossan och imorgon bär det av till Gbg med flickorna och även Jocke, Effe, Viktor och Adam. Det blir både shopping och LISEBERG, fy vad kul det kommer bli!! Liseberg är ett måste varenda sommar, så är det bara.
Jaja, nu ska jag packa ihop lite saker, så vi hörs senare=)


Jag och syster för cirka 13 år sen, hoho!


För cirka 3 år sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback