Dagens outfit

Det blev ingen vinst idag, men jag tycker att de kämpade på jättebra! Träffade massa goa vänner där idag med=) Bland annat Ebba som jag har saknat myycket=( Anyway, hann inte fixa brickan till Goliat idag, utan det får jag göra imorgon istället. En del kanske undrar varför jag inte bara sticker ut och springer en runda eller något liknande, men eftersom mina ben var förlamade så är de inte redo att anstränga sig så mycket än, tyvärr. Plus att jag tycker gym är ett mycket roligare sätt att träna på, och det är billigt där också, så varför inte;-) Nu ska jag lägga upp dagens outfit och kolla på TV. Ha en fin kväll så hörs vi, xo!



 
Dålig och stressig bild.

Randig cardigan- HM  Svart "halsduk"- Vero Moda/Vila  Jeans- Vero Moda (REA!!)  Boots- Skopunkten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback