Better on the other side

Wow, det är fint väder ute idag, härligt! Hade tänkt att jag skulle gymma idag, men halsen är ju inte riktigt som den ska än, så träningen får vänta. Ikväll hade jag tänkt att ta det lungt, vila upp mig ordentligt, tillsammans med säsong 5 av Grey's Anatomy och Ben and Jerry's Cookie Dough, mums! Kan inte fatta att det är skola på måndag.. Sommaren har gått alldeles för snabbt=( I och med att det bara blev 2 månaders sommarlov för min del (ska inte klaga) så tycker jag att vi kunde få ytterligare några veckors sommarlov;-) Jaja, nu ska jag kila. Vi hörs ikväll, puss!=)

Fick tips på en superfin låt igår från Paana, så jag lägger in en video!


Kommentarer
philippaanderssons - never back down ☮ säger:

det är fint väder här med! man får passa på att sätta sig utanför och sola, hehe! sätt dig utanför och äta lite glass så får vi hoppas att halsen blir bättre! :)



Sommarlovet har aldrig gått såhär snabbt innan och det känns lite weird, men visst ska det bli kul att träffa alla osv. Eller du kanske börjar i en helt ny klass?



sv: tack så mycket :)

hur är det med dig då ?

2010-08-20 | 12:28:36
Bloggadress: http://philippaanderssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback